Zwroty i reklamacjeZasady zwrotów i reklamacji w sklepie thida.pl

Jeśli nasze produkty w jakikolwiek sposób nie spełniły Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu bez podawania przyczyny.

Dokładne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji opisane są w Regulaminie Sklepu, akceptowanym w momencie dokonywania zamówienia. Poniżej prezentujemy je w skrócie:

  1. Masz prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Ponieważ nasza biżuteria i torebki produkowane są  w krótkich seriach, zwroty dokonane po upływie 14 dni nie będą uznane.
  2. Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty, która nie nosi żadnych znamion noszenia, posiada oryginalnie przymocowaną metkę i jest nieuszkodzona.
  3. Aby dokonać zwrotu, wystarczy, że poinformujesz nas o tym drogą elektroniczną pisząc na adres sklep@thida.pl. Otrzymasz od nas potwierdzenie, że dostaliśmy Twoją wiadomość. Możesz krótko opisać przyczynę zwrotu – pomoże nam to w przyszłości lepiej dopasować produkty do Twoich potrzeb!
  4. Po wysłaniu informacji elektronicznej, odeślij bieliznę na adres: DIGITAL INSIDE Mateusz Kołodziejski. Zrób to nie później niż 14 dni od poinformowania nas o chęci dokonania zwrotu. Koszty przesyłki zwrotnej są po Twojej stronie.
  5. Zwrot środków na konto otrzymasz niezwłocznie po tym, jak otrzymamy przesyłkę i sprawdzimy, czy spełnia warunki zwrotu wskazane w pkt 2. Otrzymasz zwrot całości wartości zamówionej bielizny, bez kosztów przesyłki zamówienia.